Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Solveig Pusa - 19 mars 2012 12:43

En person som jag saknar.  

Fredrik är en vän som jag kan känna en stor saknad av.

Han var en underbar vän till hela familjen.

Du finns i våra tankar och hjärtan.

Av Solveig Pusa - 19 mars 2012 12:31

jag skrev nått här.

Det har hänt en hel del sen sist.......

Jag har haft ett händelse rikt halvår. Som ni kanske minns så tog jag tjänstledigt för att göra nått annat.

Jag har fått vara rivningsarbetare som jag tyckte va hur kul som hellst, det var en upplevelse som jag hoppas jag får chansen till igen.

Sedan har jag varit med fantastiska ungdomar på Särskolan, dom ger en så mycket glädje.

Jag har fått mysa med småttingar på förskolan igen. Det är ett fantastiskt jobb som jag längtar tillbaka till.

Jobbet på Arenan har varit jobbigt vissa stunder men otroligt lärorikt och roligt för det mesta, lärt känna mycket nya roliga och mysiga människor.

Efter detta halvår bestämmde jag mig för att säga upp mig, ett jobbigt men nödvändigt beslut för mig.

Nu blir det till att försöka få jobben att rulla in men ser mycket fram emot en planerad ledighet i Maj.......

Sommaren får vi ta som den kommer..........

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards