Alla inlägg under oktober 2011

Av Solveig Pusa - 18 oktober 2011 21:43

en bild som jag aldrig lagt upp.....

   Den skulle ut på Långviksmons hemsida men de blev aldrig så.

Smal och smärt var jag på 80-talsfesten vi hade i mars 2006.....

Av Solveig Pusa - 18 oktober 2011 21:37

på mig och en vän som jag inte varit med på länge...

  Kicki och jag 2004.... Saknar dig min vän     

Vi hade så grymt roligt tillsammans....

Av Solveig Pusa - 18 oktober 2011 21:16

En gammal bild på mig får bli den här.......

  Den är riktigt gammal.....

Av Solveig Pusa - 16 oktober 2011 13:08

...gör jag så här mot mig själv?

Jag mår ju bara dåligt av det......

Jag vill ju inte se ut så här.

 

Jag vet vad alla andra tycker men jag kan inte ta åt mig av det.

Nu är det upp till mig om jag ska må bra eller inte och när jag nu (men det har jag ju alltid) vet hur jag vill må så är det bara jag som kan göra nått åt det.

Ovido - Quiz & Flashcards