Alla inlägg under augusti 2011

Av Solveig Pusa - 30 augusti 2011 20:23


Min Bror Håkan......


 

                                            Min Syster Catrin 

                                              

                     

Av Solveig Pusa - 30 augusti 2011 20:12

Blir så ledsen och besviken på människor som inte kan låta bli att vara avundsjuka på andra.

Att anmäla folk och så här på landsbygden tycker jag är riktigt skitilla.

Om det finns människor som vill hålla vår landsbygd öppen och fin så ska dom väll inte straffas för det.

En stor eloge för dom som vill göra snyggt och fint runt vår vackra sjö och ett sju jäkla kokstryk åt dom som inte tycker det är bra och den svenska avundsjukan kan fara så långt den bara kan........

                                              

Av Solveig Pusa - 28 augusti 2011 22:29

Det får bli en bild på min älskade man.

Han finns alltid vid min sida och är ett stort stöd för mig.

                                       Jag Älskar Honom Av Hela Mitt   

 

Av Solveig Pusa - 28 augusti 2011 22:04

Jag kom fram till ett vägskäl i livet där jag var tvungen att välja vilket håll jag skulle gå och då blev det så här:::::

På onsdag jobbar jag sista dagen som personlig ass. Jag har tagit tjänstledigt ett halv år för att göra något helt annat. Känns lite jobbigt eftersom jag jobbat i 7 år men 6 månader går ju fort.


Jag har redan börjat få napp på andra jobb.

Känns så grymt kul och spännande.  

Är överlycklig över att människor tror att jag kan klara av saker jag aldrig gjort förut.

Ev jobb på torsdag och fredag ( jag berättar mer när det är klart) och så krogutbildning måndag och tisdag nästa vecka. Och som jag tidigare har berättat så ska jag ju jobba på Arenan.

Jag ser verkligen fram emot detta halv år och jag hoppas få jobba mycke och göra saker jag aldrig trott jag skulle göra i mitt liv. Det kommer att blir mycket lärorikt.  och spännande.  

Jag vill tacka alla underbara människor som finns runt mig och stöttat mig i detta beslut.

Tack för att ni finns. Älskar er alla.  

Av Solveig Pusa - 28 augusti 2011 16:43

De får bli den här bilden.

Jag tycker den blev riktigt bra.


 

Av Solveig Pusa - 28 augusti 2011 16:19

  Min vän Katarina Wallrud står mig väldigt när och ni kommer att få se henne fler gånger. Vi umgås väldigt mycke nu och de tycker jag om.


Av Solveig Pusa - 28 augusti 2011 16:11

Just nu är inte uppdateringen här på bloggen så strålande.
Tänkte dock ta tag i det nu (iaf göra ett försök).
Så hittade jag denna uppgift på min väns blogg 
och tänkte att detta skulle jag också vilja testa.
Framöver kommer ni alltså få se en del andra bilder här...

Och är det nån som känner sig sugen och manad,
så häng på vettja!!!
Men skriv det gärna i en kommentar här så,
vi kan kika på varandras foton =)


Bild 1: någon du umgås väldigt mycket med.
Bild 2: en bild på dig själv
Bild 3: en bild på någon i din familj.
Bild 4: en bild på syskonen
Bild 5: en gammal bild på dig själv.
Bild 6: en bild på dig och en vän du inte varit med på länge.
Bild 7: en bild som du aldrig lagt upp.
Bild 8: en person som du saknar.
Bild 9: någon i din släkt.
Bild 10: någon du tycker är väldigt snäll.
Bild 11: en person du kan berätta allt för.
Bild 12: en bild på din vardag.
Bild 13: du och någon kompis.
Bild 14: en bild som påminner dig om gamla tider.
Bild 15: en person som du vill vara med.
Bild 16: någon du aldrig kommer släppa taget om.
Bild 17: en ovanlig bild.
Bild 18: en bild på din fritid.
Bild 19: en person som är snygg.
Bild 20: en bild på dina närmaste.
Bild 21: en person som alltid ställer upp för dig.
Bild 22: en bild på en tid du saknar.
Bild 23: en bild från i somras.
Bild 24: en bild som gör dig glad.
Bild 25: en person som alltid gör dig glad.
Bild 26: någon/några som du alltid har roligt med.
Bild 27: en bild som du alltid skrattar åt.

 
De här kan bli en riktig utmaning. Påmin mig gärna om ni tycker att det dröjer för länge innan bilderna kommer in.

Av Solveig Pusa - 23 augusti 2011 21:55

Under denna säsong av elitserien kommer jag att få jobba i restaurangen och logerna under Modos hemmamatcher och arenans arangemang. Känns riktigt, riktigt roligt och spännande.

Hoppas bara nu att jag fixar det.  

Ovido - Quiz & Flashcards