Direktlänk till inlägg 2 september 2011

Mitt nya liv!!!!

Av Solveig Pusa - 2 september 2011 21:24

Jaha då har man jobbat som snickare i 2 dagar. Super kul men rätt så jobbigt.

Har fått vara rivningsarbetare i olika projekt.

Idag har vi rivit golv så att jag nästan fick kramp i händerna men det är så skönt att få använda kroppen så som jag gjort dom här dagarna. Blir nog till att börja styrketräna lite kanske.

På måndag och tisdag blir det till att sitta i "skolbänken" för krogutbildning.

Onsdag snickare igen. Längtar redan. Hoppas han har mer jobb som han tror att jag fixar. Är så glad över att Jonny tror på mig och vill lära mig så mycket nytt.


                                       


 
 
Jenny

Jenny

2 september 2011 22:14

Härligt att du är nöjd!! =)
Det kommer säkert fler jobb du kan hjälpa till med :)
Kramar i massor <3

http://frusahlen.blogg.se

 
Maudis

Maudis

6 september 2011 09:16

Åh vad kul för dig.. och MODIGT gjort!!
Kul att se..
För jobba måste man, fattar inte dem som kan gå hemma i flera ÅR utan att ens behöva FÖRSÖKA htta jobb..
Lycka till med ditt nya liv gumman!!
Kramen

http://www.nogg.se/startPage.asp?idHomepage=320

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Solveig Pusa - 25 mars 2012 22:44

Gruvar mig verkligen inför morgondagens uppdrag.... Lärare i engelska, jag som knappt kan nån engelska själv.... Känns lite jobbigt faktiskt. Men, men vad gör man inte för att pengarna ska komma in.   Måste även ner till stan i morgonkväll ...

Av Solveig Pusa - 19 mars 2012 12:43


En person som jag saknar.   Fredrik är en vän som jag kan känna en stor saknad av. Han var en underbar vän till hela familjen. Du finns i våra tankar och hjärtan. ...

Av Solveig Pusa - 19 mars 2012 12:31

jag skrev nått här. Det har hänt en hel del sen sist....... Jag har haft ett händelse rikt halvår. Som ni kanske minns så tog jag tjänstledigt för att göra nått annat. Jag har fått vara rivningsarbetare som jag tyckte va hur kul som hellst, det...

Av Solveig Pusa - 18 oktober 2011 21:43


en bild som jag aldrig lagt upp.....    Den skulle ut på Långviksmons hemsida men de blev aldrig så. Smal och smärt var jag på 80-talsfesten vi hade i mars 2006..... ...

Av Solveig Pusa - 18 oktober 2011 21:37


på mig och en vän som jag inte varit med på länge...   Kicki och jag 2004.... Saknar dig min vän      Vi hade så grymt roligt tillsammans.... ...

Ovido - Quiz & Flashcards