Alla inlägg under mars 2011

Av Solveig Pusa - 28 mars 2011 17:23

Hela förra veckan gick så bra, va inte hungrig alls men idag är jag hur hungrig å sugen som hellst. Skulle kunna äta vad som hellst ---- nästan.

Måste ha nått att göra:

Måndag: Boxning.

Tisdag: Möte i stan.

Åså på onsdag blir det till att ta ett krafttag i rummet i källaren som ska bli ett ungdomsrum. Kommer nog att bli kanonbra. Bilder kommer senare.

Å där nere lär vi nog bli ett tag framöver, ska ju städas ur (nästan klart), spacklas, målas, läggas matta, upp med lampor å sedan allt piffande.....

Känns jätte bra att ha nått att göra när man inte få äta.


Av Solveig Pusa - 26 mars 2011 11:06

         

                                          " En underbart stor måne"

Av Solveig Pusa - 26 mars 2011 11:00

                   ..... va flaskan full.

                   

Tog en något längre tid den här gången men till slut fick vi skära upp den och räkna pengarna.

Desireé hjälpte mig och räkna och i flaskan fanns det.....  

De är alltid lika roligt att få räkna pengarna vi samlat tillsammans i en 11/2 l flaska.

Nu ska vi hitta på nått kul i sommar för dessa pengar.

  Den är tung mamma!!!!

Av Solveig Pusa - 26 mars 2011 10:58

          

                                                  
   JONATAN <3


                          

                                           KLAS <3                                  


             

                                                  
          DESIREÉ <3

Av Solveig Pusa - 26 mars 2011 10:46

                


Vad vill jag egentigen med mitt liv, vilka versioner har jag, hur vill jag att framtiden ska bli?????

Ja! de kan man ju undra.

Ikväll ska jag sitta i Lördagsoffan på kyrkan och Sven har varit hit nu på morgen och de samtalet fick mig att börja fundera lite på de.

Tänk om man visste vad man vill egentligen!


Av Solveig Pusa - 23 mars 2011 11:08

Så va man igång igen då. Återstår att se hur länge man orkar med de här.

                                    

Jag vet att det inte är bra men när jag mår dåligt över mig själv så tycker jag att den här kuren är det bästa för mig å då kan ingen komma å säga nått annat.

Jag är stor nog att bestämma över mitt liv och mig själv.

Av Solveig Pusa - 19 mars 2011 17:36

De va länge sedan jag uppdaterade bloggen så nu ska ni få se vad som har hänt sedan sist.....

Rally i Långviksmon.....  

Sedan på kvällen åkte jag på Parken och dansade till Lars-Kristarz  

Den 25 februari var jag, Lena och Elisabeth med barnen och bowlade.

I februari hände de nog inte så mycket mer....

I mars började vi med Vinteryran med bla......

      

Lillavasaloppet                Dragraceing                     Massa skotrar.

Sedan va de 13 års kalas...

  

En jätte nöjd tonåring.....

Jag, Jonatan och Desireé åkte upp till Solberg för att hälsa på och sova över hos Jenny, Linneá och Joel.        MYS I HUSVAGNEN......

                               

Åså lite slalom på fredan

    Jonatans premiäråk på sina nya skidor... 

Hårda slalombrudar.


Idag blev de en härlig skoter- & fisketur med Leif & Lena, Kjell & Elisabeth. Per, Jessica och Ludvig kom och gjorde oss sällskap. Då fick jag chansen att mysa lite med lillkillen..... ÅÅÅÅ Vad gulliga dom är.

Leif & Jonatan busar....   

  Sivert fösöker få upp en fisk, gick inge bra kan jag säga.


Har haft de ganska bra faktiskt.      


  

Ovido - Quiz & Flashcards